Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 12
Pokaż wszystkie komentarzeCzytałem wcześniej na stronie speedbike.pl Wg mnie trochę bez sensu jest ta modyfikacja w K3-K4 1000.... kawasaki ZX-10r '08 czyli obecnie najtanszy super mocny sprzęt ma właśnie na kole 168KM w serii, wiec po modyfikacja bez zwiększania pojemności silnika można osiągnąć 40 km czyli moc docelowa wychodzi 208 km na tylnym kole !!! w przypadku nowej ZX-10R lub lub BMW S1000RR ta moc była by jeszcze większa. Po prostu jakość ceny do mocy jest dla mnie bez sensowny. ZX'a można mieć za 20 tys z sportowym układem wydechowym co daje moc ok 175-180 km na kole. Ale gratuluje pomysłu, chęci , determinacji właścicielowi bo zrobił kawał dobrej roboty która przekłada się na czasy 1/ mili. Mam nadzieje że takie zestawy 1070cc są dostępne dla nowszych sprzętów bo wtedy można się pobawić....
OdpowiedzOdpowiedź jest bardzo prosta. Obecnie nowe tysiące mają może i większą moc, ale jest ona kontrolowana przez elektronikę, na poszczególnych biegach w rożnych obrotach. Dlatego 1000 K4 który nie jest nabity elektroniką i ma dużą moc w średnim zakresie obrotów co pozwala na szybki i dynamiczny start, a przy wyścigach na1/4 mili to jest najważniejsze. Pozdrawia
OdpowiedzW przypadku S1000RR możesz sobie całkiem wyłaczyc ta elektronike ktora ingeruje w jednostke napedową więc chyba słabo odrobiles lekcje :D
OdpowiedzSam słabo odrobiłeś bo nie możesz wyłączyć. Możesz wyłączyć kontrolę trakcji i ABS, możesz też regulowac poziom ingerencji DTC ale to nie ma nic wspólnego z charakterystyką pracy silnika, bo ta defultowo obniza moc na nizszych biegach aby cie ten sprzet nie zabił.
OdpowiedzCo ty za głupoty człowieku opowidasz?? :D miałeś wogóle jaką kolwiek stycznosc z bmw czy tylko na obrazku?
Odpowiedzwszyscy mowicie o TRE..... obecnie mozna samemu przerobic motocykl zeby usunac ten ogranicznik lub kupic moduł X-TRE dostepny na allegro za 350 zl :) wtedy elektronika nie kastruje osiagow motocykla na pierwszych trzech biegach i nie tylko...
Odpowiedzpytanie czy po takiej przeróbce tym sprzętem da sie normalnie jeździć?;)
Odpowiedzda sie normalnie jezdzic :) moi koledzy maja moduł X-TRE z allegro. Motocykl ma wtedy wiele zalet miedzy innymi zdjety ogranicznik do 299 km/h http://allegro.pl/dodatkowe-9km-hayabusa-15km-b-king-nowy-x-tre-i2062077150.html
OdpowiedzTRE to najtańszy tuning, który daje zauważalne efekty. W motocyklach bez wyświetlacza biegów można sobie zrobić samemu za grosze, więcej info na naszej stronce w dziale modyfikacje www.speedbike.pl
OdpowiedzCzepiacie się dlaczego takie moto... Akurat takie wyprostował mu kolega z Niemiec, a za kasę od rodziców kupił części... co tu trudnego'?
Odpowiedz